Nog 4 nachtjes slapen - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Laura Boon - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes slapen - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Laura Boon - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes slapen

Door: lauraboon

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 November 2011 | Nederland, Bavel

Hoi Allemaal,

Over een paar dagen is het zover, dan ga ik samen met Ghislaine naar Costa Rica toe om daar stage te gaan lopen.
Ik kom terecht bij Nederlandse mensen die de eigenaar zijn van de kaasfabriek. Het is de bedoeling dat we daar een nieuwe proceslijn gaan bedenken + uitvoeren voor 800-1000 babykaasjes/dag. Dat is een hele uitdaging want er worden nu 200 kaasjes/dag gemaakt.

Mijn afscheidsfeestje zit er alweer op. Het onverwachtse bezoek van Sinterklaas en Zwarte Piet was ( in het begin even schrikken) maar daarna erg leuk! Zie fotos. Heel erg bedankt voor dit gezellige feestje.
Ik zal jullie gaan missen!

Tot over 4 maanden!
( behalve Martijn, Nienke, Mark, papa en mama die zie ik al over een maand in Costa Rica!! =D)

Liefs Laura





  • 09 November 2011 - 10:47

    Collega's IJpelaar:

    Hallo Laura,
    Zo te zien was het een gezellig afscheidsfeestje.
    Nu gaat het echt opschieten.
    Nogmaals een goeie reis en een gezellige en leerzame tijd toegewenst daar.
    We gaan je volgen.

    groeten
    Marian

  • 09 November 2011 - 12:29

    Mark:

    Het gaat idd een hele uitdaging worden, maar ik weet zeker dat het je gaat lukken;)

    Die foto's zijn leuk en de chocola was lkkr!=D

    xxx

  • 09 November 2011 - 14:07

    Yvonne Boon:

    Hoi Laura
    Het was een heel leuk afscheids feestje en je was gelukkig blij verrast met het bezoek van de sint en zijn piet.
    Wij zijn trots op je dat je deze grote reis durft te maken en voor ons is het een hele mooie reden om ook naar dat mooie Costa Rica te gaan.
    Hopelijk verloopt de reis voorspoedig.
    Liefs Sint en Piet


  • 12 November 2011 - 08:44

    Iris De Kort:

    Hoi Laura,

    Volgens mij vertrek je vandaag (maar ik kan het ook mis hebben hoor;)) hahah in ieder geval heeeeel veel plezier! Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar al je verhalen.

    Groetjes Iris

  • 12 November 2011 - 23:31

    Jackelien:

    Laura! Hoe is je reis gegaan? Wilde je afgelopen nacht nog een hele fijne reis wensen, maar ik was bang dat ik je wakker zou maken en heb daarom maar niet gesmst! Hopelijk is alles goed gegaan! En hoe is je eerste indruk van Costa Rica? Is je baas een beetje leuk?;)
    Nou meid, heel veel plezier daar en geniet ervan! XX Jackelien

  • 17 November 2011 - 16:13

    Ineke Boon:

    Hoi Laura
    Hoorde van mama dat je goed aan gekomen was. Maar wel wat hongerig.
    Dat je schimmel van de kaasjes moest poetsen,dat voor de eerste dag. dat je waarscijnlijk naar een ander gastgezin gaat. we gaan je volgen.
    Liefs en groetjes van hier
    Ineke en Louis

  • 20 November 2011 - 08:01

    Anniek:

    Hey Laura!

    Wat leuk dat je een waarbenjenu hebt aangemaakt, zodat we je kunnen volgen! Ik hoop dat je een fijne reis hebt gehad en wil je heel veel plezier wensen daar! Ik lees je verhalen wel:).

    Liefs,
    Anniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bavel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2012

Vakantie in Costa Rica

15 December 2011

Jaco, vulkaan Poas en Manuel Antonio

23 November 2011

De eerste week

08 November 2011

Nog 4 nachtjes slapen
Laura

Actief sinds 08 Nov. 2011
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 11249

Voorgaande reizen:

12 November 2011 - 26 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: